Çarşamba, Nisan 14

yorgunluk

eskiden beri uykucu biriyim ama uyuma sorunu da çok çekerdim, aklımda sürekli düşünceler fink attığı için ve yorgunluğum da olmadıgı için kafasını yastıga koyar koymaz uyuyanlardan olmadım hayatımın uzun bir dönemi. hatta hep kıskanmışımdır öylelerini. lakin yorgunluk diye birşey çıktı. lisedeyken (ki yatılı okudum) metallica kaseti bulmuştum bir arkadaştan, ne menem bişey diye dinlemek için almıştım, ki malum metallica gürültülü müzik yapıyor ve metallica dinlerken uyuyakalmıştım da çok gülmüştük. geçen aklıma bu geldi ve güldüm kendime çünkü benzer birşey yaptım, lost izlerken uyuyakaldım iyi mi.

oturmak insanı çok yoruyor, eminim artık buna.

8 yorum:

suspus dedi ki...

demekki herkes hayatının bir bölümünde uyku sorunu ile başbaşa... bu ara o kıskanılan insanlar içindeyim desene. yastığa koydugum an uykuya dalmam bir oluyor:) akşamları ayaklarımın sızladığını hissediyorum... ah yorgunluk bu zamanın bize en kötü mirasısın...

elif dedi ki...

aslında yastıga kafanı koyar koymaz uyuma ciddi bir dinlenme ihtiyacının habercisi galiba. ama ne mümkün..:)

birbaşkadüşünen dedi ki...

size mail atmak istedim ama adresinizi bulamadım?
tabii sakıncası yoksa?

Zamanın Yolcusu dedi ki...

Haklısınız,esas yorgunluk tenbellikte yatıyor.
Hastalıkların da kaynağı.

elif dedi ki...

profilimde yazıyor aslında. mail adresim ec.eczec83@gmail.com

tembellik dememiştim ama o da doğru olabilir cenk bey :)

elif dedi ki...

yeni fark ettim profilime link yokmuş sayfamda düzenleyeyim inş.

wimparella dedi ki...

bende bir gün rock müzik dinlerken (hemde son ses) uyuya kalmıştım ama çok yorgundum :)

elif dedi ki...

olabiliyor demek ki :)