Cumartesi, Aralık 5

uçsam

hayal kurmayı seven çoğu insan hissediyor herhalde. dünyaya sanki dünyanın dışından bakıyormuş gibi seyrettiğimizde, bana sıkışık gelen şeylerin bazılarına çok geniş olduğunu görüyorum hayretle. bütün hislerinde coşkuyu yaşayanlar var. daha düzgün anlatacak olursam, mesela bana niye birçok şey önemsiz geliyor anlayamamışımdır. örneğin birşey yapılacaktır, herkes fikrini söyler, hayat için detay birşeydir bu, ya da bana çoğu şey detay geliyor neyse, insanların kendi fikirlerine bu kadar coşkuyla bağlanmasını şaşkınlıkla izlerim. bana çok önemsiz gelir, detaydır çünkü ve salarım bu durumda, karşıdakilerin dediğini yaparım, eğer onlar için önemliyse onların dediği olmalı tabi ki, derim.

bir gün daha bitti...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

İnsanların kendi fikirlerine coşkuyla bağlanması cümlenize bunları yazmak gereksinimi duydum.Bütün sorumluluk(amel-niyet ilişkisi...) kendi fikirlerinizdeyse sahiplenmek de sorumluluğunuz kadar önemlidir.Doğru bulduğunuz fikirlerimizi de sahiplenmek sorumluluğumuzdur.Ve asla detay değildir.

elif dedi ki...

detaydan kastım anlaşılamamış galiba. burada anlatılan fikirler hayat görüşü hayatın yönünü etkileyecek şeyler değil, mesela atıyorum akşama ne yemek yemek istendiği gibi şeyler, bazen bir insan yemek istediği şeyi o akşam yemezse hayatı kararacak gibi konuşabiliyor. örnek tam olmasa da detaydan neyi kastettiğimi anladınız umarım. hayata bakış açısı veya yaşama biçimi değil kastım. o amaca hizmet edecek araçlardaki detaylar..