Pazartesi, Aralık 14

kıskandım da ne oldu hayattan kendimi

1-geçtiğimiz günlerden birinde, evvel zaman içinde yani, beni uzun zamandır tanıyan bir arkadaşıma, beni uzun zamandır tanımayan biri benden için, "çok sessiz ve çekingen duruyor." demiş. arkadaşım da "yoo, öyle değildir." demiş. üstelik ikisi de haklı...
2- leyla mecnuna gidince mecnun,"sen leyla isen, peki bu benim içimdeki kim" demiş. çok fazla haklı...
3- hz.musa “rabbim! bana göndereceğin her hayra muhtacım” demiş. en fazla haklı...
4- başlığı da ibrahim tenekeci demiş. o da haklılardan.

6 yorum:

kelebek-z dedi ki...

Haklılar geçici gibi olmuş =)

Hicri yeni yıl mübarek olsun.

http://i533.photobucket.com/albums/ee332/kelebek_z/deneme/kutlamalar/HcrYenYl.jpg

selam ederim sevgili elifckmk'e..

elif dedi ki...

geçici derken?

kelebek-z dedi ki...

geçidi mübarek =)
bi harf azizlik etmiş..

elif dedi ki...

olur arada :)

Adsız dedi ki...

1 numaralı tespit basit ama güzel bir ayrıntı.
başka şekillerde takılmaktan memnun olduğumuz kendi içlerinde tanışmayan arkadaş grubu. ya başka yönümüze odaklanmış olanlar...
her neyse gülümsetti vesselam. :)

elif dedi ki...

öyleyse ne mutlu bize :)