Perşembe, Aralık 8

düşünen blog 3 yaşında

yine gecikmeli(5 aralık idi) ama evet öyle.

6 yorum:

Enes Yalçın dedi ki...

Düşündüm düşündüm ne denir bilemedim.

Hayırlı olsun. Allah mürüvvetini de göstersin. Nice yıllara. Kaderi güzel olsun. Şike türk futbolundan silinsin. Kutuplardaki penguenler usümesin. Savaşlar bitsin sevilen diziler hiiiç bitmesin.

Seç artık birini.

hjhlp dedi ki...

ben 3 yıldır düşünüyorum, o halde 3 yıldır varım...

elif dedi ki...

en güzeli kutuplardaki penguenler üşümesindi onu seçtim enes :)

benimle birlikte düşünenler, sizlerle varım ben diyesin geldi hocam , çok havaya girmiş gibi olcak ama :)

elif dedi ki...

Ne ki ben anlamadım :(

elif dedi ki...

tamam ya başlığı okumazsam tabi anlamam. Hayırlı olsun nice 3-5 15lere :P

elif dedi ki...

sağ olasın elif :))