Cuma, Mayıs 1

tanımlarım allak bullak

dünya : düşmenin mekanı. hem erdemlilere hem adilere ev sahibi. her gün karmaşa ile dönüyor. her gün milyarlarca muamma ; insan...

insan : düşen. hem iyi hem söz sahibi olmak istiyor. sıkça yanılıyor iyi ve kötünün nerde başladığı konusunda. yanılıyor çünkü, menfaatine ne sokuluyorsa ona iyi diyor...

menfaat : hem dünyayı hem insanı karmaşıklaştıran. "bu kim" sorusunun cevabı için insanın ağzından çıkan sözlerin önemi pek yok aslında..bütün ilişkilerinde neresinde duruyor bunun, yani menfaatin..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

dostum senin tanımların allak bullak benimse hayatım..hayat neydi acı çekmek mi diyorum yada hiç bitmek tükenmek bilmeyen sıkıntılar topluluğu mu?? ne olur sen söyle dost neydi hayat ne yaşıyoruz biz ne ile mutlu olmaya çalışıyoruz ne kadar başarıyoruz bunu da.. hep sahte gülücükler dağıtıyoruz dimi?? mutluluk yok huzur yok bu hayatta... ve ben çok yorgunum dost...korkuyorum gelecekten ve galiba en çok ta kendimden...

elif dedi ki...

hayat, doğmadan önce verdiğimiz bir sözde sebat edebilmenin imtihanı...evet doğru ,insanın mutluluğu yanlış yerlerde aradığı ama o arayış arzusuyla yaratılmış zaten.
dostum; "la maksude illallah" de ve hiç birşeyden korkma..