Salı, Aralık 16

olmayana mektuplar 1


sevgili,
senden uzaklarda yanlışlara düşersem,bil ki sensizliğimdendir.ve o zaman affet beni.ben ki yalnızca seni sevdim ve bana kim ne iz bırakmışsa “sen” olduğu yalanıyla bıraktı.

“yüreğim” diyorum bazen,”bir kuş olsa ve asla bu dünyaya konmasa,hep gökyüzünde kalsa…” sevgili, yüreğin bir kuş olsa,ve ancak benim kanatlarımla uzaklaşabilsen bu dünyadan;bense senin kanatlarınla..sıyrılıp yalanlardan gerçeği gökyüzünde yaşayamaz mıyız?yeryüzünde hep kanıyoruz onlara.

sevgili,
bağlı mı yüreğin yeryüzüne bu kadar?neler unutturuyor sana gökyüzünü?

http://www.itusozluk.com/goster.php/sevgiliye+mektup/!d%FCnya+koca+bir+yaland%FD+g%F6rd%FCm

1 yorum:

Adsız dedi ki...

sevgili,
senden uzaklarda yanlışlara düşersem,bil ki sensizliğimdendir.ve o zaman affet beni.ben ki yalnızca seni sevdim ve bana kim ne iz bırakmışsa “sen” olduğu yalanıyla bıraktı.
...
bu nasıl bir şeydir, bu nasıl bir duygudur ... benim yüreğimden geçenleri de anca sen anlatabilirsin işte :))) dostum yüreğine sağlık...