Salı, Temmuz 26

aklıma gelmeyecek şeyler

şeyleri ikiye ayıracağım şimdi.
1- benim de aklıma gelmişti denilebilen şeyler : mesela bazen bir cümle okursunuz da, ben hep düşünürdüm de cümleye dökmemiştim, adam benden önce davranmış dersiniz cümlenin sahibine. ve buna benzer şeyler..

2- kırk yıl düşünülse akla gelemeyecek şeyler : kendim için bunu misallerle açıklayabilirim.
a- mr.nobody'nin senaryosunu yazmak.
b- bilgisayarı icat etmek
c- suskunlar (ihsan oktay anar) ve huzur(ahmet hamdi tanpınar)'u yazmak. bir ihtimal kurgu değil ama kesinlikle kurulan cümleler, anlatım yeteneği itibariyle. ama burda dur sayın okur, bunun bir de d'si var.
d- üstteki iki kitabi okurken yer yer sıkılma olasılıgınız yüksek, çünkü bu kadar sanatı kaldıramayabiliyor bünye.

3 yorum:

Enes Yalçın dedi ki...

Huzur Huzur'dadır :)

Hakikate ermen sevindirici :)

elif dedi ki...

hakikate ermedim, senin anladıgın manada, ne demişim dikkat et, sıkıcı geldi dedim suskunlar o kadar sıkıcı gelmedi hatta huzur çok sıkıcı gelmişti, sıkıcılığından dolayı en iyi kitap filan demem söz konusu değil :))

Enes Yalçın dedi ki...

İyi bakalım, öyle olsun.